Sprzedaż kredytów przez stronę www – sposób na zarobek!

Na finansowych programach partnerskich zarabia się najwięcej. Nie powinien zatem dziwić fakt, że takich pośredników jest coraz więcej.

Na rynku pojawiła się nie tak dawno nowa oferta dla osób, które chcą zarabiać na produktach i usługach finansowych to Money.pl.

Pytanie jednak brzmi, dlaczego wydawcy mieli skorzystać z oferty właśnie tego programu partnerskiego, a nie doświadczonego już chociażby Bankier.pl? Ludzie pracujący dla Money.pl doskonale wiedzieli, że muszą się wyróżniać czymś szczególnym na tle swojej konkurencji.

Wiadomym jest, że każdy z nas chce zarabiać duże pieniądze, ale nie każdy ma odpowiednie narzędzia w postaci strony internetowej czy bloga.

Stąd też Money.pl nam w tym wszystkim pomaga – mogą założyć nam stronę czy też kupić domenę. Zatem po zaakceptowaniu regulaminu możemy przystąpić do zarabiania pieniędzy. Owy program partnerski nakłada na nas jednak wymagania, a są nimi teksty znajdujące się na naszej stronie/blogu. Owych artykułów musimy mieć co najmniej 20 w przeciągu roku, a co najmniej 1 na miesiąc.

 

Zarobki na sprzedawaniu kredytów i pożyczek?

Bardzo zróżnicowane i zależne oczywiście od każdej z firm. Jednak co ważne, nie ma żadnych limitów. Możemy w ciągu miesiąca zarobić 10 złoty, ale również 100 tysięcy złoty. W programie partnerskim Comperia zarabiamy na tym jeśli użytkownik naszej strony poprawnie kliknie na dany link/banner, prawidłowo wypełni formularz albo sprzedamy dany produkt/usługę.

TOP 3 programów partnerskich: Sprzedawaj na stronie produkty bankowe - więcej na www.bankier.pl
Sprzedawaj na stronie kredyty, pożyczki - więcej na www.money.pl
Zarabiaj na publikacji artykułów - więcej na www.whitepress.pl

Jak na dosyć nowy program partnerski może się on poszczycić dosyć szerokim wachlarzem produktów. Bez dwóch zdać rządzą tu produktu bankowe jak i pozabankowe. Dlatego mając wiedzę na ten temat i tworząc ciekawe oraz specjalistyczne artykuły na ten temat możemy dzięki Money.pl zarobić naprawdę duże pieniądze.

Ich kolejnym atutem jest to, że nie musimy podpisywać umowy, wystarczy zaakceptowanie regulaminu.

 

Kolejnym plusem są ich narzędzia (linki, widety, bannery, kalkulatory czy boxy z ofertami), które pozwalają nam jeszcze skuteczniej promować dane produkty finansowe czy usługi.